Free background from VintageMadeForYou

söndag 12 augusti 2012

Lite nya kort och mors dagkort

Hej på er.
Det har varit lite stiltje här på bloggen men tråkiga omständigheter har gjort att det inte funnits mkt till övers att skriva.
Jag har ändå gjort lite kort under sommaren då det ändå har varit en tröst och man har fått vara aktiv med något.
Mina fina blommstämpel som jag fått av Jacob har jag använt flitigt och testat i olika färg och layouts.

Först ut ett grattis kort som jag fick på beställning :)


Nästa fick bli ett sommarkort med glada färger... (det lär komma fler med denna stämpel i andra färger... hihi)

Ytterligare ett sommarkort med trädgårdstema...

Och så ett Morsdag kort till mamma, lite sent att visa men mamma fick det i rätt tid i allafall :)

Osså innuti.. det är ett näsdukskort eller var det servett... hmm minnet är ju som det är.... som jag vikt efter alla konstens regler... Rätt så gulligt blir det allafall och så min fina digistämpel med den söta flickan.

Ja osså är väl sommaren snart över. Vi hade EN vecka med sommar här i Småland, nu känns det som att hösten är antågande. Har börjat jobba... klarat av första veckan, liite slappare än vanligt men nästa vecka då kör det igång i betydligt högre tempo... Skönt på ett sätt för då har man att göra hela tiden. Jag hatar när det blir dötid och man blir sysslolös.
Seen veckan därefter då händer det betydligt större grejer fast på hemmaplan... återkommer om detta när allt har ramlat på plats så att säga hihi.....


Kramar till er alla <3
Camilla


4 kommentarer:

Pernol sa...

Vilka jättefina kort! Morsdagskoret är bara för tjusigt. Vikningen heter näsduksvikning. :)

Här regnar det för fullt.

Ha det bra! kramis Pernilla

Åsa sa...

Vilka underbara kort du har gjort här och tagen här nere också! ♥ Stämplen du fick av Jacob är så snygg och du har verkligen lyckats ta fram den med allt runt omkring också! Blev riktigt glad när jag såg alla dessa kort! :)
Hoppas själv vara tillbaka i pysslets underbara värld nu och gör min första bloggrunda på evigheter men har svårt att få orken och prioriteringarna bra sedan jag blev bättre fysiskt. Huvudet hänger inte med. Men lyckas pyssla lite här med och visst är det en tröst! Håller med dig så!
Hoppas det är positiva förändringar som sker hos dig och att det är slut på tråkigheterna nu. ♥ Var rädd om dig goa vännen! Tänker på dig ofta än om jag är dålig på att titta in.
Massor med kramar till dig!
Åsa

Åsa sa...

Heeej Camilla vännen! :D
Hur är det med dig? Ser dig så sällan på Facebook och saknar dig här med. Är allt okej med dig?!
Tittade precis i min postlåda för måste ha glömt ta in posten innan idag, och då hittade jag det finaste kort från dig. Gubben min tycker så mycket om det också och du är så duktig och jag är så glad för ditt kort. ♥ Önskar jag kunde göra kort så som du gör men jag får inte till det så hur jag än försöker. Du lyckas kombinera färger och motiv så det blir så varmt och glatt och MYSIG känsla... magi tror jag nästan att det är. ♥ Tusen tack för att du tänkte på mig vännen! Du kan väll höra av dig eller skriva ett meddelande på facebook om du hinner och orkar. Undrar så hur det är med dig.
Massor med kramar till dig och tusen tusen tack för att du gjort mig så glad! ♥
Åsa

Lena B E sa...

Tusen tack vännen min för det vackra kortet & allt annat som jag fick! :)
Tack så jättemycket du gjorde mig såå glad! <3
Önskar dig ett riktigt gott nytt år!
Kramar från Lena