Free background from VintageMadeForYou

måndag 9 april 2012

Längtan till sommar...

Detta kort gjorde jag för ett tag sen. Med härlig sommar feeling och en underbar stämpel.
Min pappa fick detta när han fyllde år i början av Mars. Kan behövas få lite sommarfeeling nu när det blivit så kallt igen. Snacka om att bli lurade på värmen när vi för fjorton dar sen trodde sommaren nästan var här. Så typiskt Aprilväder....
Nu är det så kallt så kallt, hua...

Men ni får ha det så gott och värma er i stugan :o)

Kramar
Camilla


3 kommentarer:

Pernol sa...

Hej Camilla!

Tusen tack för påskkortet jag fick av dig! Det är jättefint. :)

Så snyggt kort du har gjort! Man längtar liksom till sommaren när man ser kortet.

Här var det full vår. Sen började det snöa igen i påsk. Nu regnar det och är supertrist. :(

Ha en trevlig helg!
kramis Pernilla

lk46 sa...

Hej vännen.
Kommer inte ihåg om jag tackat för det fina påskkortet. Men jag gör det nu! Råkade ju ut för en liten olycka och har haft det lite tufft, men nu börjar det ordna sig!
Underbart kort du visar här och visst längtar man till våren!
Ha en skön helg!
Kram Lene

Lilla Pyssel Inger sa...

Vilket underbart kort så himla somrigt och fint:) Man blir glad av att titta på det och man längtar till sommaren :)

Önskar dig en jättetrevlig helg, Valborg och 1: Maj :)

Kramar från Lilla Pyssel Inger ♥