Free background from VintageMadeForYou

onsdag 14 mars 2012

Grattiskort

Som min man fick när han fyllde år...
Närbild...



Har försökt mig på att få lite old look på kortet...

Jacob vann i svensk scrapbooking.... Han blev så glad :o) Fick sin vinst idag med posten och blev så nöjd, både papper och bling,bling... så nu blir det scrappa av... :)

Min mamma var förbi här och berättade att min övernitiska pappa hade varit ute och sågat nu i det fina vädret och naturligtvis hade han lyckats såga av sig ena fingret... Jag kan säga att det bara var en tidsfråga då han har blivit lite fumlig sen han fick en lättare stroke i somras. Tur att det varit vinter så han inte har kunnat göra så mkt... Men nu så det första som händer när han ska ut i trädgården och jobba så är det detta. Ja, det är tur att det inte var värre. Men han måste ändå operera och tydligen ta ben från ngt annat ställe på kroppen.
Men nu blir det vila i flera veckor, han kan ju inte göra så mkt med ett finger i paket :/

Ha det gott och tänk på att vara förstiktiga med trädgårdsredskapen... :D

Kramar
Camilla

5 kommentarer:

lk46 sa...

hej Camilla.
först garttis till Jacob, va kul!
Så härligt kort du gjort, gillar bilden, är det en från nätet?
Usch det låter inte kul med din pappa, kan tänka mig att han är frustrerad nu!
ha det gott vännen!
kram lene

Busans Pysselblogg sa...

Äntligen är jag på en bloggrunda igen efter att jag fastnade i påsk-pysslandet! Och det är så roligt att hälsa på och se allt och njuta av inspirationen som i ditt kort här - det är så fint! Gillar allt mycket, färger och motiv och ja, du har fått till ett helt underbart kort igen Camilla!
Men som det gick med din pappa! Hur har det gått!? Hoppas att han inte klättrat på väggarna nu bara för vet ju att vissa har väldigt svårt att ta det lugnt... *rodnar*
Blir så glad när jag läser att Jacob vann... GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!! ♥ Hoppas vinsten var riktigt fin! ♥
Lovar vara försiktig med trädgårdsredskapen och det är inte svårt att lova i år för jag har ingen som helst lust till blommorna på balkongen i år. Men har kunnat vara på ett kalas och för mig är det kors i taket och så roligt att klara av. :) Nu ser jag bara fram emot påsken för har tänkt försöka ta ut cykeln då efter vintern och prova cykla en lite runda om det blir fint väder. Längtar att komma ut på den nu! :D
Hoppas du har det så bra du bara kan och att du snart får en mysig pysselstund igen!
Massor med kramar
Åsa

Busans Pysselblogg sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Pernol sa...

så fint kort du har gjort! Du har verkligen fått till det med the old paper look. Stackars din pappa! Han måste vara frustrerad nu. Grattis till din man i efterskott! Grattis till vinsten!

Ha det gott! kramis Pernilla

Busans Pysselblogg sa...

Goa Camilla-vännen! Blir så glad att kunna glädja och att du tyckte om tagen! ♥♥♥ Och jag har ett litet förslag... jag är så otroligt förtjust i det påskkort jag fick av dig ifjol med en drake och dessutom har jag ännu ett som jag tagit fram redan från dig med ägg som går (ja, den stämplen får mig att skratta varje gång jag ser den för den är så rolig) så vännen, mitt tips är att du sparar ditt enda påskkort du gjort i år lite och ser om du behöver det till någon annan i år när du varit sjuk och allt med jobb och så. Jag har ju redan två från dig som jag är SÅ LYCKLIG FÖR! ♥♥♥♥♥ På så sätt så kan vi kanske hinna träffas på Blåkulla i år om du kan ta det lugnt med påskkorten!?! :D
Du gör ju självklart som du känner men nu vet du hur jag känner i alla fall! ♥♥♥♥♥ Dina två jag redan fått står redan framme här ju! :)
Ha det så bra du bara kan så håller vi alla tummar, tassar och tår för dig på torsdag! Värmer så att du tyckte om påsktagen vännen! ♥♥♥♥♥
Ha det så bra du bara kan och pyssla lugnt! :)
Massor med kramar till dig!
Åsa