Free background from VintageMadeForYou

lördag 31 mars 2012

Cupcakes....

Jag har fått nytt jobb... ett som jag vill ha och sökt själv... så underbart :o) Började i torsdags. Jag har ju skrivit förrut hur jag fått "bråka" med kommunen om att hitta något som matchar min kompetens osv. Men nu slipper jag dem, jag hade fått ett erbjudande från kommunen, men det är inte ngt jag vill jobba med. Det var med kvälls och helgpass, sovande jour och annat som jag inte vill jobba med :(
Så jag är sååå glad nu att jag fått denna chansen :o)
Det enda som kan vara lite jobbigt är att jag får längre att resa då jobbet ligger i en annan stad... men vi har bra kommunikationsförbindelser så det ska nog gå bra. Jag har gått med i en ljudboksklubb där jag kan ladda ner ljudböcker direkt i min iphone. Tiden går riktigt fort när man lyssnar på en spännande bok :o)
Jag har nästan glömt att göra påskkort i år.... trodde jag hade några på lager, å så visade sig att jag bara har gjort ett! Men jag ska dona lite i helgen så jag får nog till några fler styckna...
Förra helgen låg jag i influensa.... den varade i en vecka, hua... Nu är jag frisk, men har lite efter hosta och lite snuva bara :o)
Men det är en pärs att vara sjuk, två av mina barn har oxå haft influensan så vi låg i sängen alla tre förra helgen och "ynklade" oss.

Jacob och jag har ju försökt oss på att göra cupcakes och jag har ju lovat att visa våra alster så här är de....

Först ut kommer mina...





Och här är Jacobs...





Ha en trevlig helg

7 kommentarer:

Lilla Pyssel Inger sa...

Vilka super härliga cupe cakes du bjuder på helt underbara och gillar dom massor :)

Ha en riktig bra och trevlig söndag och var rädd om dig :)

KRAMAR från din Lilla Pyssel Inger ♥

Lena sa...

Vilka super härliga cupe cakes ni har gjort. Dom är verkligen superfina. Grattis till nya jobbet. Så roligt att du äntligen fått något du vill ha. Ha en skön söndag. Kram Lena

Pernol sa...

vilka härliga cupcakes ni har gjort! Grattis till nya jobbet! Va kul att få jobba med det man vill. :)

Ha en riktigt Glad Påsk!
kramis Pernilla

Busans Pysselblogg sa...

Himmel och pannkaka - eh cupcake - vad smarriga bakelser ni gjort! :D WOW vad ni är duktig och så härligt goa de ser ut! Hm... blir nog att se om det finns något gott till påsk här för nu blev jag riktigt sugen på riktiga... hi hi...
Vet du vännen, du är helt underbar, för idag kom ett så påskigt underbart sött kort med brevduvan och du kan inte tro vad lycklig jag är för det! ♥♥♥♥♥
Det är så sött så jag vet inte... gillar massor ditt upplägg med tagen och ja, det är lift-varning på denna! :) Tusen tusen tack för att du skickade ditt enda påskkort till mig! ♥♥♥♥♥
Blir så glad också att du fått ett jobb som du verkligen vill ha. Det kommer lösa sig bra med resorna och ja, ljudböcker är ju ett väldigt smart och avkopplande sätt att fördriva tiden i bussen på. ♥♥♥
Hoppas så ni får vara friska nu och att det bara går på rätt håll. Vill bara tipsa dig om du inte sett att SS ska ha någon påsk-tävling från imorgon tom 15:e om ni får dåligt väder hos er i påsk. Jag tror inte jag klarar stressen med en viss tid på sig men tänkte titta på vad alla andra pysslar med om vädert blir fortsatt kallt här med.
Ha det så bra du bara kan och STORT LYCKA TILL MED JOBBET OCH TUSEN TACK FÖR DET UNDERBARA KORTET! ♥♥♥♥♥
Massor med kramar till dig!
Åsa

Lena B E sa...

Wow vilka superduperfina cupcakes ni har gjort, både du och sonen!! :) Dom är hur läckra som helst och ser super"goda" ut! :)

Tusen tack snälla du, för det jättefina påskkortet som jag fick idag, vi får posten så sent på eftermiddagarna nu sen dom la om turerna här, posten är sällan här före 5-6 tiden på dagarna.
Ha det så bra vännen och ha en riktigt god och glad påsk! :)
Kramar i massor från Lena

Lena sa...

Hej Camilla!
Vill önska dig och de dina en riktigt Glad Påsk. Tack för det fina Påskkortet jag fick från dig. Kram Lena

Britt-Inger sa...

Läckra Bakelser ;)
Ha en skön Påsk Helg!
Kram, Britt-Inger