Free background from VintageMadeForYou

fredag 3 februari 2012

Oj oj oj

Nu fick vi vinter även i år... tänka sig... hihihi
Nu har jag varit väldigt aktiv o scrappat men jag har inte hunnit fota allt.
Jacob vann inte i tävlingen det blev utlottning till några andra lyckliga vinnare. Det får bli bättre lycka nästa gång :o)
Detta kort gjorde jag för ett tag sen men blev inte riktigt nöjd...
Det är svårt med glitterpapper och få ngt att fästa på det. Inte ens med limnig håller det utan lossnar lätt :(


En påse som jag dekorerat. Tagen har jag fått från en scrapvän... såå fin :o) Baksidan ser likadan ut förrutom blomman och fjärilen.


Nu är det helg sååå skönt.
Jag ska inte tråka er med mina jobb problem. Men jag kan säga att det har inte blivit bättre och chefer ska visa att de har makt och kan bestämma. Och som medarbetare är det bara att foga sig annars blir det arbetsvägran. Gu så trist när människor,(för det är det vi är allihopa, ingen mer eller mindre) som ska visa att de är mer eller bättre än andra bara för att de sitter på en position med mer makt...

Ni får ha en trevlig helg kramar till er alla
//Camilla


7 kommentarer:

Pernol sa...

Men så snyggt kort! vilket läckert godis papper. Påsen är snygg den med.

Så trist att du inte trivs på jobbet. Ja, det är inte roligt med chefer som trycker ner en. Fy, usch och blä!

Ha en trevlig helg!
kramis Pernilla

Lilla Pyssel Inger sa...

Ett mycket snyggt kort med härliga färger och din påse är också snygg:) Jag älskar verkligen tagén som är på påsen har den själv som tur är:)

Ha det gott och önskar dig en jättetrevlig söndag:)

Kramar från Lilla vännen Inger ♥

Busans Pysselblogg sa...

Vilket underbart gottigt kort du har gjort med just det papper som jag har här med! :) Satt här igår och funderade och nu blir det nog lift-varning vännen! :) Men kan bara instämma, så svårt det är att få något att fästa på sånt glitterpapper... brukar både limma och använda tejp men inget funkar bra. Ändå har jag fortsatt köpa de där glitterpapeprna för att de är så fina.. *rodnar*

Påsen är så ljuvlig och underbar och snäll vänn som gett dig tagen - den passade perfekt här! ♥♥♥

Läser och känner med dig när det gäller ditt arbete... har själv så svårt för exakt den problematiken... men finns inget annat än foga sig så gott det går men mår bra i det gjorde jag inte. Hoppas det löser sig och att du får gehör för det som inte är bra men vet själv hur svårt det är. Har det funnits några mer jobb du kan söka? Håller alla tummar, tassar och tår att det dyker upp något annat. Det finns inte chans att få mer där du var innan?
Hoppas din son vinner nästa gång i stället... är synd för tyckte mycket om hans kort. ♥♥♥

Ha det så bra du bara kan och hoppas du snart får en mysig pysselstund igen ! Och tusen tack för dina roliga och värmande kommentarer! ♥♥♥
Massor med kramar till dig!
Åsa

Pernol sa...

Hej!

Här är en länk till en sån där näsduksvikining som jag visar i bloggen.

http://pysselmyran.blogg.se/2011/may/nasduksvikning-2.html

Ha en bra vecka!
kramis Pernilla

Lena sa...

Jag tycker du ska vara jättenöjd med de saker du har gjort. För dom är verkligen fina.
Tråkigt att du inte trivs så bra på jobbet. Fy säger jag! Hoppas ändå att det ska bli bättre.Att trivas är ju a och o. Kram Lena

lk46 sa...

Hej vännen!
Jätte fina alster du gjort, glitterpapper är svårt!
Jag vet precis vad du pratar om, så var det på ett jobb jag hade, en av "oss" blev chef och jisses va hon plötsligt blev duktig på att vara duktig!
Ha en bra dag!
Kram lene

Lilla Pyssel Inger sa...

STORT TACK för dina mycket trevliga rader om mina barnvagnar, blev så GLAD att du gillade dom och tack för att du hälsade på och lämnade spår efter dig det uppskattas mycket:)
Självklart så ska du testa på att göra en själv det är super kul:)
Det är lite pill och tar lite tid men det är det värt jag lovar dig:)

Ha det gott och önskar dig en jättetrevlig torsdag:)

Kramar från Lilla vännen Inger ♥