Free background from VintageMadeForYou

onsdag 15 februari 2012

Nya stämplar

Jag har köpt två såå underbara digistamp. Fick se dem i vår hobbybutik i stan härom dagen. Då tipsade hon som har butiken om vart man kunde köpa dessa. Det första jag gjorde när jag kom hem var att beställa dessa digistamps :o)  Och så bra med digistamps, du får dem direkt... man behöver inte vänta på posten... Det var bara att skriva ut och sen skapa :) :)

Så här kommer mina två kort med de superfina stämplarna....



Jag har valt att inte färglägga dem då de är så fina och detaljrika i sig. Men det är ju en smaksak hur man vill göra :)

Några closeups...


Jag kommer definitivt köpa fler... :o)

Kramar i massor
Camilla

4 kommentarer:

lk46 sa...

hej Camilla!
Underbara kort, helt rätt att inte färglägga dem.
Jag har några av dessa också, dog inte de här två. Kommer inte till skott att använda dem... men nu kanske!
Kramizar från Lene

Lena sa...

Hej camilla!
Dom är jättesöta dina nya stämplar. Ser att man faktiskt inte behöver färglägga dom. Jättefina kort du har gjort. Ha det gott. Kram Lena

Kamilla sa...

Ojoj!!! Underbara stämplar och kort :D
Var har du köpt dem? Jag måååste köpa sådana, de var helt fantastiskt vackra!

Kul att du har hittat hit till blogger (eller det kanske är ett tag sedan ?? (jag har ju varit lite off senaste tiden :/ ) Men nu ska jag bli följare och rota igenom denna blogg! ;)
Kraaamizar i massor!

Busans Pysselblogg sa...

Hej vännen!
Korten är helt underbara, som du utvecklas! Kan inte se nog av dem.. ♥
Du lyfter fram bildena väldigt bra!

Känner så med din dotter och tänker på er. Hoppas så det går bra. ♥
Har varit mycket här och har inte orkat med att hälsa på men tänker på er ofta.
Ha det så bra ni bara kan!♥
Massor med kramar
Åsa