Free background from VintageMadeForYou

måndag 20 februari 2012

Länk till de underbara stämplarna...

hittar du här:  Funky Kits Ett nytt projekt som sonen och jag har donat med nu är att göra cupcakes :) Det var pilligt, kladdigt me limmet men såå kul :o)
Två var har vi gjort än så länge. Ska fota dem i morrn.

Annars har jag lite kort som jag gjort....
Jag har sytt i kanterna runt om. Såg hos Busan att hon gjort så fint med sydda kanter, så det var jag ju tvungen att testa :) Blev rätt nöjd faktiskt. Har sytt en gång förrut men då blev det inte så bra. Så därför har det inte blivit nåe mer. Men skam den som ger sig... hihi. O nu gick det ju bättre....

Innuti har jag sytt med mönstertråd.

Close ups...



Ha det gott
Kramar
Camilla

3 kommentarer:

lk46 sa...

Läckert kort och så snyggt med blommorna!
Ha en skön dag och lycka till med Cupkaksen.
Kram lene

Busans Pysselblogg sa...

Så ljuvligt vårlikt och somrigt detta kort är! Helt underbart och allt matchar så vackert! Färgläggningen är så snygg också och så fina dina sydda sömmar blev. Jätteroligt att du provade igen för du lyckade så bra! :) Tack snälla för dina ord!
Är inte så aktiv, hinner inte med som jag önskar. Tittar in ibland till dig men hittar inte orden att skriva en kommentar. Hoppas orka med lite bättre snart igen.
Hoppas du har det så bra du bara kan och att ni snart får en mysig pysselstund igen! Och trevlig helg i förskott! ♥
Massor med kramar
Åsa

Lilla Pyssel Inger sa...

Ett mycket gulligt och underbart kort:) Gillar ditt val av färger så snyggt det blev:)

Önskar dig en jättetrevlig lördag och helg:)

Kramar från Lilla vännen Inger ♥