Free background from VintageMadeForYou

onsdag 25 januari 2012

Tävling där vi håller tummarna för ...

Jacob :o)


Detta kort har Jacob gjort och är med och tävlar i
Svensk scrapbooking, barntävlingen tema snö. :o)

Har inte hunnit göra så mkt själv den senaste veckan. Känner mig mest bara trött och omotiverad (kan bero på min jobbsituation....)
En liten tändsticksask har jag i alla fall altrat, för ett litet tag sedan :)

Lite enkel och basic men med ett snyggt papper :) 


Ha det gott
Kramar
Camilla

5 kommentarer:

Lena sa...

Tum...tum för Jacob. Fint kort han gjort. Ha en trevlig helg. Kram Lena

Busans Pysselblogg sa...

Hej vännen min!
Tittar in för att önska dig en mysig helg ! Blev så glad när jag såg Jakobs supersnygga kort - hoppas han vinner! Håller alla tummar, tassar och tår här för honom! ♥ Blir så imponerad av hur duktig han är redan...
Din tändsticksask är ljuvlig! Så romantisk och somrig och det är så skönt att se nu när vintern är här. Men snart har januari gått och bara februari kvar av vintermånaderna enligt almanackan i alla fall! :)
Hoppas så det blir roligare på jobbet snart.. känner så med dig med alla bitarna med den dåliga lönen till din utbildning nu och ja, alltihopa. Önskar det varit annorlunda när du varit så duktig och pluggat så mycket. Hoppas så du får ett annat jobb som du kan trivas med snart... ♥♥♥
Ha det så bra du bara kan och hoppas du får en mysig pysselstund snart igen!
Massor med kramar till er!
Åsa

Gurkiss sa...

Super fint kort Jacob gjort :)

Din tändsticksask är fantastisk.

Ha de gott.
Kram Gurkiss

jacob sa...

hej gud vad fint du scrapar jag gilla allt sssååååå ffffiiiinnnntttt!!

jacob sa...

hihiihihihihihihihihiih