Free background from VintageMadeForYou

torsdag 19 januari 2012

Jag har fått en

Award av Busan. Tack snälla vännen för den och att du tänker på mig <3


Lite annat jag gjort i kortväg...

Till Lena BE när hon fyllde år i mellandagarna

Innuti...


Och till Lena J som fyllde år nu i januari...

Visst är hon cool...


Innuti...

Lacy frog... (obs har inget med mottagaren att göra) Men visst är han en skön snubbe...

Nu efter alla julkort så tycker jag det är kul att altra saker. Det blir ett skönt alternativ till alla kort och roligt är det med.

Jaghar bytt jobb oxå, dock ofrivilligt.
Det andra var bara en visstids anställning och nu är jag tillbaka i kommunens regi. Inte så upplyftande då jag inte får jobba heltid ej heller förhandla om lönen. Som ligger långt under min  kompetens och utbildning som jag har...
Vad tycker man om det...? Ungefär så här .........(........€........@..........
.......*.........".............:(........#.............¤...........*.............#............:(......¤................
......!!!...................£..........................¤€.......;(..........*..............................:/.......
Livegenskapen är införskaffad i Svergie igen, tjoho!!!

Men annars är allt bra....
Jag söker mig ju andra jobb som passar min kompetens mer, men som arbetsmarknaden ser ut i dag är det inte lätt...
Så nu känns det bättre, när jag fått skriva av mig lite :o)

Over and out

Kramar Camilla




4 kommentarer:

Busans Pysselblogg sa...

Hej Camilla vännen!
Jättekul att du tyckte om awarden och det är klart jag tänkte på dig! Du inspirerar mig ofta och dina kort gör mig så glad. ♥ Dessa kort du gjort här gör det också och jag håller med Lacy frog är cool! :)
Mössen på andra kortet är så söta också och du har gjort så fina blomster-dekorationer på dessa kort också.

Förstår väl dina känslor för ditt nya jobb och hoppas så att du snart får napp på de du söker istället. Håller alla tummar, tassar och tår för dig här... ♥

Önskar dig en trevlig helg och hoppas du snart får en mysig pysselstund igen och har det så bra du bara kan!
Massor med kramar
Åsa

Busans Pysselblogg sa...

Hej igen goa vännen!
Ja, vad roligt du med ska prova sy igen. Jo, jag tror det är tålamodet och jag är inte bra på att sy i tyg men i papper har gått bättre så hoppas det går bättre denna gången du ska prova också.
Jag har provat att sy i ett enkelt akvarellpapper en gång innan och det gick bra. Denna gången så sydde jag genom dubbla papper - ett randigt färgat lite tjockare och ett akvarellpapper så det blev stadigt att sy igenom. Tror det kanske kan vara lättare.. !?!
Hur som helst så både började och slutade jag med att rulla några stygn med ratten för hand och likadant vid hörnen.
Tror inte det var något annat att tänka på... JO! Börja och sluta sy på ett ställe där du tänkt ha en blomma eller något över för skulle det inte bli snyggt där du börjar och slutar så kan du dölja det! ;)

Önskar dig lycka till och hoppas det går bra! Ha en trevlig helg och pyssla lugnt! ♥
Massor med kramar igen!
Åsa

Pernol sa...

Hej Camilla!

Vilka coola kort du har gjort! Riktgt häftiga.

Jag hoppas att du får ett jobb längre fram. Det är ju inte lätt som sagt. Men jag håller tummarna för dig!

Ha en trevlig helg!
kramis Pernilla

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig Camilla:)

Ett JÄTTESTORT GRATTIS till din fina Award:)

Gillar dina kort som du har gjort dom är jättefina:)

STORT TACK för din Gott Nytt År hälsning hos mig och önskar dig självklart detsamma:)

Uppskattar att du har varit hos mig och hälsat på:)

Kramar från Lilla Pyssel Inger:)