Free background from VintageMadeForYou

tisdag 27 december 2011

Här är några av de Julkort som jag kom ihåg att fota...De andra hade jag redan stoppat i kuvert, skrivit och satt frimärken på när jag kom på att jag kanske skulle föreviga dem med... Men men det är sånt som händer...

De flesta går i den här stilen i år med öppning i mitten...

Sen har jag gjort några stora..
Blev lite mörk...

Denna lilla stackarn blev över... den hade jag ingen att skicka till direkt... får väl va kvar till nästa jul...

Ha det gott
 och ett
GOTT NYTT ÅR!



5 kommentarer:

Busans Pysselblogg sa...

Hej goa vännen och tusen tusen tack för det helt underbara julkortet som kom till mig idag!!! Det är så helt underbart och jag ser att du inte har foto på det här så jag lovar jag ska ta foto på det så bra jag kan så fort jag kan och maila över till dig så du har på det också i alla fall. Och den lilla stackarn du har över får gärna hitta hem till mig nästa jul den också... *rodnar* den är lika söt som den som landade i min brevlåda idag... helt underbar med andra ord!
Värmer så att du tänkte på mig och jag fick jättemycket inspiration till hur jag ska kunna göra julkort nästa år.
Hoppas du har det så bra du bara kan och snart får en mysig pysselstund snart igen! ♥♥♥
Massor med kramar till dig vännen!
Åsa

lk46 sa...

hej vännen!
Tack snälla för det fina julkortet!
Jättefina kort du gjort!
ha en bra dag!
kram lene

Lena B E sa...

Hej vännen!
Tack så jättemycket för dom båda fina korten, både julkortet och födelsedagskortet var superfina!! :)
Jag tycker såå mycket om dom båda två. :)
Och tack så jättemycket för den fina presenten som jag fick, dom kommer att bli jättefina på något kort eller annat, jag har inte bestämt än vad jag ska använda dom till, men klart är att dom är jättejättefina!! :)
Ha ett riktigt gott nytt år vännen och hoppas 2012 blir ett riktigt kreativt år för dig. :)
Tusen tack och många kramar från Lena

Lena B E sa...

Glömde ju berätta för dig anledningen till att jag inte hört av mig tidigare, Dagmar drog ju fram så hårt här så vi var utan ström i 2 dygn, så därför kunde jag inte höra av mig tidigare.
Tack än en gång vännen, jag blev jätteglad för allt!! :)
Dina kort du visar här är helt underbara, såå juliga och såå vackra!! :)
Ha det så bra.
Kramar igen från mig, Lena

Lena sa...

Hej Camilla!
vill tacka dig för det vackra julkortet jag fick av dig. Tack snälla. så vill jag önska dig ett riktigt Gott Nytt År. Kram Lena