Free background from VintageMadeForYou

söndag 18 december 2011

Födelsedagsuppvaktning...

Detta kort har Jacob gjort till mig...

Är från Lena BE

Innuti... fint va...

En liten present oxå :D


Denna fina lilla väska är från Lene... kolla in låset... det funkar.. så gulligt :)

Osså lite presenter... :)

Detta vackra kort är från Lena J så tjusigt... :) kolla in detaljerna...



Detta kort är från Busan. Hon har maskat alla motiven... så fint och vilket jobb hon lagt ner :)

Osså en present... som jag väntade med tills födelsedagen fast jag fått några dagar innan.. mkt duktigt av mig faktiskt hihi

Detta fina kort har min Dotter Johanna gjort på beställning av sin pappa... så det är från hela familjen så att säga...

Detta bling har jag faktiskt fått av mina föräldrar. Var tvungen att visa detta då det är första gången de köper scrapgrejer till mig. De var mäkta stolta över att ha hittat så fint bling...

Nu till julbestyren...
Vem glömde fota alla julkort innan hon la dem i kuvert...??
Jo, jag så klart....
Fick med några stycken och då orkade jag inte fota i bra dagsljus så kvaliteten blev där efter...
Så kan det oxå bli i bland...

Nu är det mindre än en vecka till julafton...
Barnen längtar sååå och vi har pyntat och fått upp vår fina gran.
I år slog vi på stort och köpte oss en kungsgran... såå himla fin den är, nästan som en plastis i formen då den är så jämn och fin...
Ååå vi har bakat pepparkakor idag, eller ja, barnen har bakat , jag har assisterat :D


Ha det gott nu så hörs vi snart igen

Kramar Camilla


4 kommentarer:

Lena B E sa...

Hej vännen.
Va, fyllde du 40? det hade jag helt missat, förlåt mig, jag trodde det var någon ojämn födelsedag. Då ska det komma något mer från mig efter jul någongång, jag hinner nog inte före. Påminn mig är du snäll, om jag skulle glömma bort det.
Oj så många fina kort och presenter du har fått!! :) Dina barns kort är jättefina båda två, så duktiga barn du har!! :)
Ha en jättemysig fjärde advent och en riktigt god jul och gott nytt år.
Många kramar från Lena

Lena sa...

Hej Camilla!
Wow, så mycket fint du har fått. Så roligt!
Nu tar jag en liten bloggpaus, för att hämta inspirationen igen. Vill önska er en riktigt GOD JUL & ETT GOTT NYTT ÅR. Kram Lena

Lena B E sa...

Hej igen vännen!
Nu tar jag också en liten bloggpaus för att hämta lite lust och inspiration till att pyssla igen.
Önskar er en riktigt GOD JUL & GOTT NYTT ÅR.
Kramar från Lena

Busans Pysselblogg sa...

Hej goa vännen!
Blir så glad när jag ser alla underbara kort och presenter du fått... kortet din son gjort är ju hur snyggt som helst också! ♥
Och vad roligt du fick bling av dina föräldrar! Jättesnyggt och så läckra ögon! :)
Härligt med julgran... vi har inte haft någon sedan vi flyttade ihop utan har haft en liten i fiberoptik med bara vitt sken... fast jag tycker det är ganska gräsligt med fiberoptik annars så gillar jag denna granen. Men känslan när man får in en vacker kungsgran är obeskrivlig och jag blir så sugen på det när jag läser ditt inlägg. Nästa år kanske... ;)
Hoppas du kan få hjälp att ta lite foto på dina julkort av dem som fått dem så du har lite foto i alla fall. Är en sådan typisk sak som jag också lätt skulle kunna glömma... *rodnar*
Vill tacka dig för alla goa kommentarer under året och fina kort... önskar så att du får lite mer tid till pyssel nästa år för förstår att du saknar det.. önskar dig en riktigt GOD JUL och ett riktigt GOTT NYTT ÅR 2012!
Ha det så bra du bara kan och var rädd om dig i julyran! :)
Massor med jul-kramar till dig och tack för alla fina kort och presenter du visade - var jättekul att få se allt! ♥
Åsa