Free background from VintageMadeForYou

söndag 27 november 2011

Bröllop...

Nu ska vi se, jag har ju gjort ett litet fint bröllopskort till min kusin som gifte sig, naturligtvis 11-11-11
Så här blev det...



Åsså lilla bröllopstårtan inuti med pärlor som dekoration...

Har faktiskt börjat på med julkorten nu, har nog gjort typ 4 st.
Idag ska vi åka in till Julskyltningen i stan. Har inte varit på flera år... Så det ska bli kul, men jag lär undvika de affärer som har de längsta köerna. Det är nog därför jag inte varit på länge då jag har en bild av hur man får stå timtals i kö för att köpa ngt. Hua... Men som sagt de köerna lär jag inte blanda mig in i hihi
Ha det gott alla och en trevlig första advent :o)





Kramar Camilla

7 kommentarer:

Busans Pysselblogg sa...

Hej vännen och tusen tusen tack för det helt underbara kortet som kom idag! ♥♥♥♥♥ Är så överlycklig för både kortet och presenten - har tittat på ett sånt staffli med pannå så många gånger... och så nu fick jag ett av dig så gissa om jag blev överraskad! :D
Får se vad det blir och kanske tar det tid innan jag får funderat klart - beslutsångest som jag har - men det ska bli superkul!
Koret är så läckert och jag blir så glad när jag tittar på det. Har aldrig själv gjort något sånt stafflikort men det blir så snyggt när andra gör det... ser bara så svårt ut! Ljuvliga blommor och måste erkänna, jag kände mig som den tjejen på kortet den dagen jag fyllde! :D
Har äntligen lagt ut alla korten och askarna från när jag fyllde på bloggen ikväll men presenterna får vänta tills nästa inlägg för blir ett lååångt inlägg ändå.
Tusen tusen tack igen... nu är det din tur att vakta postlådan som en hök för det är ju en tjej som fyller år här har jag hört... ;)
Tänk att vi är nästan lika gamla!!! Jag är ju bara 11 dagar äldre än dig väll!?!
Och så underbart kort du gjort till din kusin! Coolt att gifta sig den 11/11-11, men så mycket 11:or det blev nu! :)
Hoppas det gick fint på julskyltningen så du slapp ALLA köer!
Massor med kramar till dig och ha det så bra du bara kan sista dagarna på 30-talet! :)
Åsa

lk46 sa...

Hej vännen!
Så kul att se något från dig igen!
hoppas allt har ordnat sig nu1
Ha en skön dag!
kram lene

Busans Pysselblogg sa...

Hej vännen!
Härligt att paketet och kortet kom fram och att du gillade det! Men söt din son är som tyckte du skulle öppna det redan nu, ja, det gör du som du vill! Fira gärna fler dagar för det blir ju ändå paket att öppna på DIN dag! :)

Du ska ju inte snacka om mycket jobb när det gäller göra kort... hi hi... du lägger ju ner så mycket arbete på dina kort vännen och de är så välarbetade och med mycket snygga detaljer! ♥♥♥
Men jag förstår lite hur du menar med maskning, det är pilligt, det är det. Fast jag tycker det är hemskt roligt de få gånger jag hitintills gjort det! Att tänka ut lite vilka stämplar som kan passa ihop och hur man ska försöka få en liten 3D känsla, ja, det tycker jag är jättekul! :)

Önskar dig en riktigt fin helg och hoppas så du blir riktigt mycket firad och får mycket roligt! Kommer tänka på dig hela helgen! ♥♥♥♥♥
Välkommen i det underbar "tant-gänget"! :)
Du vet, det är nu livet BÖRJAR! :D
Massor med grattis-kramar till dig i förskott igen!
Åsa

Busans Pysselblogg sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS PÅ DIN 40-ÅRS DAG, CAMILLA-VÄNNEN!!! ♥♥♥♥♥♥
Hoppas din dag blir riktigt mysig med trevligt sällskap, god mat och något paket att öppna.
Tänker på dig och hör du något i luften som surrar (trots att det är vinter) så är det bara vi som hurrar och mjauar här för dig!!!

Massor med GRATTIS-kramar till dig! ♥♥♥♥♥♥
Åsa

lk46 sa...

hej vännen!
Stort Grattis på din födelsedag! Hoppas du får en helt underbar dag!
Om posten sköter sig kommer något i din brevlåda imorgon!
Stor grattis kram från Lene

Lena B E sa...

Hej vännen!
Grattis på födelsedagen! :)
Hoppas din dag har varit och är helt underbar!! :)
Hoppas också att mitt kort hann fram i tid till dig, om inte så kommer det i början på veckan så du vet att jag inte glömt dig, var bara lite sen med att posta det i år. Förlåt mig!
Ha det så jättebra.
Många grattis-kramar från Lena

Lena B E sa...

Glömde ju säga nåt om det vackra kortet, det är helt underbart ljuvligt, brudparet kommer att bli såå glad för det!! :)
Kram igen, Lena