Free background from VintageMadeForYou

tisdag 25 oktober 2011

Äntligen...

Nu har jag fotat lite. Bättre sent än aldrig...

Detta kortet har jag gjort till min mellersta dotter som fyllde 15 år nu i oktober.



















Och detta fick min äldsta dotter 18år även hon i oktober.



Lite anorlunda kanske mot vad jag brukar göra. Men jag är rätt nöjd ändå. Man måste ju testa lite olika för att utvecklas annars står man ju helt still...

Nu ska jag börja med lite julkort. Köpte två nya julstämplar när jag var på Panduro i Växjö för några veckor sedan. Ska bli kul att se vad det kan bli av dem.. :o)

Kramar Camilla

5 kommentarer:

lk46 sa...

Åh så snygga kort du gjort! Hoppas du kryar på dig vännen!
Ha en skön kväll!
Kram lene

Lena sa...

Hej på dig!
Jättefina kort du har gjort. Helt rätt, man måste testa lite annat för att utvecklas, så är det! Krya på dig. Kram Lena

Busans Pysselblogg sa...

Hej Camilla-vännen!
Äntligen har jag kunnat titta in till dig och se dessa underbara kort som du gjort till dina tjejer. ♥ De är så välarbetade och fina, stämplarna har du målat så snyggt och de är så vackra. Duktig du är!
Hur går det för dig med julkorten? Blev de nya stämplarna som du tänkt dig? Men vännen, det finns köpe-kort också, stressa inte med dina julkort för så viktiga är de inte. Det viktigaste är ju att du har roligt när du pysslar och så blir det så många det blir och i värsta fall får du väll dra lott vem som ska få dem. Men det är inte värt att stressa för att glädja någon. Har gjort det själv och det blir bara så tokigt. *rodnar*
Glad jag blev att du tyckte vi fått fint och att du gillade våra lösningar med kontakter på väggen. Den vid telefonen är metallklamrar man borrar fast i väggen. Men den som är i matrummet på snickerierna är fäst med kraftiga dubbelhäftande kuddar från järnhandeln som används till speglar osv. De sitter jättebra men är ändå skonsamma när man vill ha bort dem igen. Vi använder dem till våra ljusstakar i fönsterna till jul också. De sitter jättebra och katterna kan inte välta dem! ;)
Hoppas du har det så bra du bara kan! Här är det upp och ner. Jag är för dålig nu för att kunna göra sånt jag behöver men för bra för att ja, göra vadå!?! Blir ett mellanläge där jag nu klarat pyssla så mycket mer än vanligt och det har varit jättekul. Skrivit varit för längtar tills jag kan vara med och göra mer vanliga saker här hemma och sånt jag behöver mer men när det nu är som det är så är pysslet en jättebra sätt att fördriva tiden utan att bli tokig. :) Migränen har varit strulig nu med bildskärmar igen en tid som det är till och från men har blivit bättre nu så hoppas det ska dröja länge tills den strular på det sättet igen. Saknar ju att hälsa på och inspireras och se hur det är med er och njuta av allt ögongodis.
Förstår dig att det är full tupp att arbeta och inte hinner pyssla mycket men var sak har sin tid. Det blir nog bättre och jag är bara så glad att vi kan hålla kontakten för du gör mig så glad. ♥
Hoppas du snart får en mysig pysselstund igen och att du har det så bra du bara kan!
Massor med kramar
Åsa

Lena B E sa...

Vilka jättefina kort du gjort till dina döttrar!! :)
Hoppas allt är bra med dig, själv har jag en förskräcklig värk i min arm, det går visst aldrig över säger jag sorgmodigt, men det gör det nog tack och lov, fast det har tagit och kommer nog att ta väldigt lång tid fortfarande.
Ha det så bra.
Kramar från Lena

Lilla Pyssel Inger sa...

Underbara kort du har gjort gillar dom massor:)
Hoppas du mår bättre nu och har kryat på dig!!!

Så snällt av dig och hälsa på hos mig och lämna så trevliga rader hos mig det uppskattas mycket:)

Önskar dig en underbar söndag kväll och vecka som kommer, ha det bäst :) Var rädd om dig !

Massor med kramar från Lilla Inger vännen♥:)